Hemma från Disa :( - SOPHIE

Hejsan
 
Igår kom jag hem från Disa & det var inge roligt alls att åka ifrån henne.. Men vi hade det grymt kul, så jag åkte ifrån världens bästa vän & en massa grymma minnen!
Vi har verkligen skrattat sjukt mycket!
Jag tar inte allt vad vi gjort i detalj på dagarna, men vi har gått över 2 mil i ponnyridning, badat med Sabin & Svea, ätit på resturang, varit med Sofie, varit på Grillnatta & åkt lite karusell, vi har varit på Furuvik (som jag skrev i mitt förra inlägg) & sen har vi gjort en massa mer kul! Disa fyllde ju 15 feta år i förrgår! Stor flickaaa!! Grattis för typ 190onde gången nu! Älskar dig!

& konstigt nog tog vi inte alls mycket bilder?! :o Men de finns på Disas kamera för att mina börja dampa när jag kom dit, så kolla in: http://stratjararyttare.blogg.se
 
Nu ska jag äta frukost & sedan kolla solsidan (haha, grymmaste ju?), ha det bra för det tänker jag ha! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0