Ska vara med bästa Vilma idag! - SOPHIE

Godmorgon! (tack för alla frågor igår, men ännu fler vill vi ha! :D (klicka på länken) - http://knaspollarna.blogg.se/2012/july/fragestund-hos-knaspollarna.html)
 

Vid klockan 11 så åker jag & pappa in till stan där jag ska möta Vilma. Presenter ska köpas till ..... ;) & sedan ska vi hem till henne & spela inte hennes svar från hennes frågestund, du hinner gå in & fråga någonting nu?! http://vilmaolsson.blogg.se/2012/july/fragestund.html

Så jag ska vara "frågare", haha! :) saknar henne, så det ska bli riktigt kul att få träffa henne igen! <3

Efter Vilma så står stallet på schemat. Jack & Finesse ska ridas, mckning & mat ska göras & senare på kvällen, så ska jag & pappa ut & äta. Mamma & Josse åker bort över helgen.
Finesse har jag inte bestämt vad jag ska göra med idag. Hon har gått hårt ganska så mycket nu senaste veckan, så antingen blir det lite dressyr, eller uteritt med lite dressyr "på vägarna".
Jack ska jag dressyrtrimma idag, han ska få sig ett dressyrpass som sagt. Dock vet jag inte vad jag ska träna på riktigt? Han stod igår så han lär ju ha lite mer energi än vanligt, men jag ska försöka träna på att sitta ner i traven så mycket som möjligt, men ändå ha bjudningen framåt & har formen där den ska vara.
 
Nu ska jag äta lite frukost!
 
Rider lätt på bilden. Finaste Jack! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0