Hos Disa & har det bäääst! - SOPHIE

Hejsan!
 
Är hos Disa nu, så jag tänkte ta det lite kortfattat alltihop.
Igår kom jag fråm med tåget vid 09.45, Disa & hennes mamma hämtade mig & vi åkte vidare till Furuvik. Där kollade vi på en massa djur & åkte alla karuseller som fanns där! Var sjuuukt kul!!
Efter att vi varit på Furuvik i 6 timmar & 45 minuter så åkte vi hem till Disa.
Vi gick ut & badade upp till knäna' (haha) & sedan åt vi mat & åkte med Disas mamma & badade.
 
Vi somnade före 00, & vaknade nästan 12 idag, alltså sov vi i nästan 12 timmar?! Skönt!
Idag har vi bara chillat, snackat med Disas kaninis, spelat kort & nu sitter vi vid datorn. Ikväll ska vi på en grej som heter Grillnatta, en massa artister, karuseller & folk - ska bli kul att få träffa några av Disas kompisar också!
Vi åker troligtvis hem mellan 23-24 inatt, så det blir nicenice!
 
Men nu ska Disa få blogga, haha! Kolla in hennes grymma blogg! - http://stratjararyttare.blogg.se
 
Ha det bra allihopa, för det ska jag & Disa ha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0