Igår - SOPHIE

Igår red jag, mamma & syster ut. Jag red Finesse, mamma red jack & syrran red Sympho.
Vi var ute i 1h & ca 20 minuter, klättare i en maaassa backar! Det var verkligen jättekul, för jag fick Finesse att gå först nästan hela tiden! :D Det är verkligen en riktigt stor grej (positivt) för både henne & mig att rida ut. Det är världens bästa miljöträning, hon är grym! Hon utvecklas som bara den & det är sjukt vad roligt det är att rida henne nu, ute, som inne. Bästa ponnyn!
 
Idag ska jag rida dressyr igen på Finesse, hårdkörning inför tävling 11:e Augusti på lördag! 
Ska nog träna mest på övergångar som vanligt & att hon ska flytta för skänkeln. Men vi får se, vi tar det som det kommer! :)
 
Sedan kommer Vilma till mig ikväll & så sover hon hos mig! Ska bli aaasnice! :*
SSSSchnyggaa :*
 
Bästa Olivia älskling <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0